I. Organizator:
Uczniowski Klub Sportowy Akademia Młodego Siatkarza Opole.
II. Cele turnieju:
II.A. Cel główny:
1) Popularyzacja piłki siatkowej wśród dzieci z Opola i województwa Opolskiego i innych województw.
II.B. Cele szczegółowe:
1) Podniesienie poziomu gry w piłkę siatkową u dzieci.
2) Krzewienie sportowej rywalizacji w duchu ,,fair play”.
3) Wyłonienie najlepszych zespołów.
4) Wdrożenie do aktywnego i zdrowego spędzania czasu wolnego.
5) Kształtowanie zachowań prozdrowotnych.
6) Profilaktyka uzależnień.
7) Podnoszenie sprawności fizycznej dzieci.
8) Integracja środowiska siatkarskiego (zawodników i trenerów) z całej Polski oraz
środowiska lokalnego (kibice).
9) Promocja Miasta Opola na na terenie całego kraju.
III. Miejsce turnieju:
Hala sportowa Politechniki Opolskiej przy ul. Prószkowskiej 76.
IV. Termin rozegrania turnieju:
22 maja 2018r godz. 9.00 (odprawa techniczna rozpocznie się o godz. 8.30).
V. Uczestnicy:
Turniej przeznaczony jest dla chłopców z rocznika 2007 i młodszych.
V.A. Zespoły:
Każdy klub może zgłosić maksymalnie 2 drużyny + ewentualnie jedna rezerwowa w wypadku rezygnacji jednego z nominalnych zespołów tego samego klubu. Jeden zespół może liczyć maksymalnie 2 zawodników + 1 zawodnik rezerwowy).
V.B. Ilość miejsc:
Limit zespołów, które mogą wziąć udział w turnieju to maksymalnie 24 drużyny. Zespoły zgłoszone po przekroczeniu limitu trafiają na listę rezerwową o czym są informowane przed uiszczeniem opłaty. O udziale w turnieju decyduje kolejność zapisów. W przypadku nie uiszczenia opłaty do dnia 10.05.2018 r. przez zespół zgłoszony w ramach limitu 24 drużyn, jego miejsce zajmuje pierwszy zespół z listy rezerwowej.
VI. Rozgrywki:
VI.A. Przepisy sportowo-organizacyjne:
1) Rozgrywki odbywać się będą zgodnie z oficjalnymi przepisami Minisiatkówki PZPS.
2) Rozgrywki piłką Molten rozmiar 4.
3) Boisko o wymiarach 4,5x5m.
4) Rozgrywki będą odbywać się jednocześnie na 6 boiskach.
4) Siatka na wysokości 200cm.
5) W każdym zespole może grać dwóch zawodników nominalnych oraz jeden zawodnik rezerwowy.
6) Mecze będą rozgrywane w formie jednego seta do 21 punktów.
7) Dozwolone rodzaje zagrywki: sposobem oburącz górnym, jednorącz sposobem dolnym i górnym. Przy zagrywce obowiązuje zasada rotacji.
VI.B. System rozgrywek:
Rozgrywki podzielone są na dwie fazy:
Faza I – Grupowa:
Zawodnicy podzieleni zostaną na 4 grupy (A, B, C, D) po 6 zespołów w każdej grupie. Mecze grupowe rozgrywane będą systemem każdy z każdym.
Faza II – Finały:
Finał A (2 grupy: A1 i A2) – Zespoły z miejsc 1-2 z grup eliminacyjnych A, B, C, D.
Finał B (2 grupy: B1 i B2) – Zespoły z miejsc 3-4 z grup eliminacyjnych A, B, C, D.
Finał C (2 grupy: C1 i C2) – Zespoły z miejsc 5-6 z grup eliminacyjnych A, B, C, D.
Mecze o rozstrzygające miejsce w Finałach A, B i C turnieju rozegrane zostaną pomiędzy zespołami z grup wewnątrz bezpośrednich Finałów na krzyż.
FINAŁ A | FINAŁ B | FINAŁ C | |||
A1 – 1 | A2 – 1 | B1 – 1 | B2 – 1 | C1 – 1 | C2 – 1 |
A1 -2 | A2 – 2 | B1 -2 | B2 – 2 | C1 -2 | C2 – 2 |
A1 – 3 | A2 – 3 | B1 – 3 | B2 – 3 | C1 – 3 | C2 – 3 |
A1 -4 | A2 – 4 | B1 -4 | B2 – 4 | C1 -4 | C2 – 4 |
O końcowej kolejności decydują kolejno:
– Większa ilość zdobytych punktów.
– Stosunek zdobytych punktów do straconych.
– Bezpośredni pojedynek.
VII. Zgłoszenia:
Zgłoszeń zespołów należy dokonywać poprzez formularz elektroniczny na stronie www.ams.opole.pl/turniej.
W przypadku nie otrzymania maila zwrotnego z potwierdzeniem akceptacji zgłoszenia i informacją o konieczności uiszczenia opłaty wpisowej prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z organizatorem.
VII.A. Termin zgłoszeń:
Zgłoszenia muszą zostać dokonane w nieprzekraczalnym terminie do dn. 10 maja 2018 r.
VII.B. Wpisowe:
15 zł od zawodnika płatne na konto:
Akademia Młodego Siatkarza Opole
02 1750 0012 0000 0000 3484 4698
Tytułem: „Nazwa zespołu – opłata wpisowa za turniej Mini Volley Cup”
w terminie do dnia 10 maja 2018 r.
Uwaga!
Istnieje możliwość zakupu obiadu w cenie 15 zł/os. (zupa + drugie danie z kompotem). Płatne na konto organizatora razem z opłatą wpisową:
Akademia Młodego Siatkarza Opole
02 1750 0012 0000 0000 3484 4698
Tytułem: „Nazwa zespołu – opłata wpisowa za turniej Mini Volley Cup + obiad”
w terminie do dnia 10 maja 2018 r.
VII. Ustalenia organizacyjne:
1) Organizator powołał zespół organizacyjny, który w jego imieniu będzie czuwał nad właściwą organizacją oraz przebiegiem zawodów.
2) Organizator zapewnia opiekę medyczną i sędziowską w trakcie zawodów oraz wodę mineralną dla uczestników.
3) Organizator nie odpowiada za ubezpieczenie zawodników od NW na okres zawodów. Kluby są zobowiązane do ubezpieczenia zawodników we własnym zakresie i na własny koszt.
4) Dla wszystkich zawodników i opiekunów jest przewidziany słodki poczęstunek oraz ciepłe i zimne napoje w cenie wpisowego.
5) Uwaga, Organizator nie zapewnia zespołom piłek rozgrzewkowych. Serdecznie prosimy drużyny o przywiezienie ze sobą piłek we własnym zakresie.
6) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w szatniach oraz na całym terenie obiektów sportowych.
7) Za powstałe w szatniach zniszczenia ponosić będą zespoły do nich przydzielone.
8) Podczas zawodów dzieci przebywają pod opieką nauczycieli i trenerów.
9) Przystąpienie drużyny do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
10) Wszyscy uczestnicy turnieju wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich wizerunków
oraz danych w celach informacyjnych i reklamowych.
VII. Nagrody:
1) Za zajęcie miejsc 1-3 zespoły otrzymają puchary, medale, dyplomy, nagrody rzeczowe.
2) Za zajęcie pozostałych miejsc zespoły otrzymają medale za udział, dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
VIII. Obowiązki uczestników:
1) Uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania wszystkich punktów regulaminu.
2) Zawodnicy są zobowiązani do przestrzegania przepisów Minisiatkówki PZPS oraz zasad fair play.
3) Uczestnicy zobowiązani są stosować się do postanowień zawartych w komunikatach organizacyjnych oraz decyzji, które zapadły na odprawie technicznej, a także wszelkich innych postanowień dotyczących min. organizacji zaplecza, szatni, trybun, miejsc wydzielonych, organizacji uroczystości otwarcia i zakończenia zawodów i ogłoszenia wyników.
IX. Postanowienia końcowe:
1) Organizator zastrzega sobie prawo do zamknięcia listy startowej po uzyskaniu potwierdzenia udziału w turnieju i uiszczenia opłaty wpisowej przez 24 zespoły.
2) Po zamknięciu listy startowej przesłany zostanie szczegółowy komunikat organizacyjny.
3) W przypadku rezygnacji z udziału w turnieju wpłacone pieniądze nie podlegają zwrotowi.
4) Organizator zastrzega sobie prawo ostatecznej interpretacji wszelkich kwestii spornych związanych z organizacją i przebiegiem turnieju.
X. Kontakt z organizatorem:
Koordynator turnieju: Martyna Radzikowska – tel. 663522726
Adres poczty elektronicznej: biuro@ams.opole.pl
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI:
NAPISZ DO NAS